اگر می‌خواهید از سیستم برق ساختمان در برابر جریانات مزاحم و غریبه محافظت کنید، بهترین گزینه پیش روی شما استفاده از کلیدهای مینیاتوری است. این کلیدها به‌محض تشخیص جریان عبوری بیش از مقدار اسمی مورد تحمل، جریان برق را قطع می‌کند. این اقدام باعث می‌شود که از آسیب رسیدن به مدار برق ساختمان جلوگیری شود. در واقع به کمک کلیدهای مینیاتوری خطر اتصال کوتاه در مدار برق ساختمان را با قطع جریان برق، پشت سر می‌گذارید. در ادامه ضمن بررسی بیشتر کلیدهای مینیاتوری، در خصوص خرید کلید مینیاتوری اف اند جی توضیحات بیشتری را ارائه می‌کنیم.

 

برندهای تولیدکننده کلیدهای مینیاتوری

برندهای تولیدکننده مختلفی در زمینه تولید کلیدهای مینیاتوری فعالیت می‌کنند. تقریبا عمده این برندها نیز وارد بازار ایران شده‌اند و در دسترس هستند. در این قسمت ضمن معرفی کوتاهی از برخی از برندهای تولیدکننده کلیدهای مینیاتوری، درباره برتری کلیدهای مینیاتوری برند اف اند جی توضیح می‌دهیم. مهم‌ترین برندهای موجود در این بازار عبارت‌اند از:

1- برند دورمن اسمیتکلید که تولید کشور انگلستان است و در ردیف کلیدهای تندکار قرار می‌گیرد.

2- برند کانل که از تولیدات کشور کانادا است و در چند مدل تولید می‌شود. قیمت تمام شده این کلید‌های مینیاتوری نسبت با سایرین گران‌تر است.

3- برند لگراند که در کشور فرانسه تولید می‌شود. کلیدهای تولید این شرکت هم برای مصارف خانگی و هم برای مصارف صنعتی استفاده می‌شود.

4- برند هیوندای که از تولیدات کشور کره جنوبی است. این شرکت نیز محصولاتش را برای مصارف خانگی و صنعتی تولید می‌کند.

5- کلید مینیاتوری ویسنا که یک برند چینی است.

6- برند ایتون که یک شرکت چندملیتی واقع در آمریکا است و در بازار ایران حضور فعال دارد.

7- برند اف اند جی که یک تولیدکننده مشترک آلمانی – اتریشی است.

 

بخوانید: کلید محافظ اف اند جی

 

چرا پیشنهاد ما خرید کلید مینیاتوری اف اند جی است؟

پیشنهاد ما به شما خرید کلید مینیاتوری اف اند جی  است. عمده دلیل ما نیز قیمت مناسب و کارایی بسیار عالی کلیدهای مینیاتوری این شرکت در زمینه حفاظت از سیستم برق ساختمان است. بسیاری از مشتریان و مصرف‌کنندگان نیز از عملکرد بسیار عالی کلید‌های مینیاتوری این برند رضایت کامل دارند.

همچنین این برند تجربه طولانی مدتی از حضور در بازار ایران دارد و امتحان خود را تا حدود بسیاری زیادی پس داده است. تنوع محصولات کلیدهای مینیاتوری این برند نیز بسیار بالا است و از آن مهم‌تر اینکه به‌راحتی می‌توان در ایران آنها را تهیه نمود. کلیدهای مینیاتوری تولید این شرکت در دو دسته کلیدهای جریان مستقیم و جریان متناوب قرار می‌گیرد. برق متناوب همان برق خانگی است که روزانه با آن سروکار داریم. برق جریان مستقیم نیز بیشتر در صنایع مورداستفاده قرار می‌گیرد.

در حال حاضر در کشور ما برای استفاده از کلیدهای مینیاتوری استاندار ملی شماره 2611 تدوین شده است. این استاندارد تقریبا برگرفته از استاندارد IEC/EN60898 است. نکته مهم این است که کلیدهای مینیاتوری اف اند جی نیز بر مبنای همین استاندارد تولید می‌شوند. این مسئله از اهمیت بالایی برخوردار است.

این برند محصولات خود را با ضمانت پنج‌ساله به مشتریان عرضه می‌کند تا خیال مشتری از مصرف آنها تا حدود زیادی راحت باشد؛ لذا پیشنهاد ما این است که خرید کلیدهای مینیاتوری افت اند جی را حتما در اولویت خرید خود قرار دهید.

 

خرید کلید مینیاتوری اف اند جی از ایران پرتو ایساتیس

در هر خرید، چهار اصل مهم وجود دارد که در صورت تضمین آنها توسط فروشنده، مشتری می‌تواند از خرید خود نهایت لذت را ببرد. این چهار اصل عبارت‌اند از:

  • تضمین کیفیت کالا برای مدت طولانی
  • تضمین اصالت و سلامت کالا
  • تضمین مناسب‌ترین قیمت کالا
  • خدمات مشاوره‌ای فروش کالا

فروشگاه ایران پرتو ایساتیس، از فعال‌ترین فروشگاه‌های عرضه کلیدهای مینیاتوری و محافظ جان در سطح کشور و شهر تهران است. این فروشگاه به‌عنوان نمایندگی محصولات برندهای تجاری مشهوری مانند F&G و EATION فعالیت می‌کند. شما عزیزان می‌توانید برای خرید کلید مینیاتوری اف اند جی به این فروشگاه مراجعه نمایید.

همچنین با تماس با شماره‌های فروشگاه می‌توانید ضمن مشورت با همکاران ما از راهنمایی تخصصی آنها نیز بهره‌مند شوید. فروشگاه ایران پرتو ایساتیس ضمن ارائه تضمین کیفیت و اصالت کالاهای خود به مشتریان، تضمین می‌کند که محصولات خود را با نازل‌ترین قیمت ممکن به شما عزیزان عرضه می‌کند.

اینستاگرام ایران گروپ ایساتیس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *